RTS: fast dom senaste 2 säsongerna tycker jag att brynäs blivit ett roligare lag . inte lika mycket försvartänk . för några år sen var de ju fan fruktansvärt att kolla på dom
Inlägg: 1318825
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
superfalle: Har inte sett dom de senaste 1,5 åren, så du kan ha rätt.
Ser 90% av matcherna, de 10% jag missar består av MoDo o Brynäs.
Ser 90% av matcherna, de 10% jag missar består av MoDo o Brynäs.