hur fan man brynäs få utv och göra mål.............
Inlägg: 1318907
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Blizzard: Ja hur fan är det möjligt! Jävla Ängelholmssituation! Kan nån berätta hur i helvete det kan bli mål och utvisning? Och inget jävla "det vr inte där vi förlorade matchen" svar. Den delen fattar jag själv
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Linkan: Visst blev Timo bättre efter att du hängt honom i Media?