1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1318921

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Tycker det är Linkans förtjänst att förlusten inte blev större. Han är bra han.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Linkan är ju så jävla arrogant och allmänt jävla dryg, fan vad jag får damp när han interjuvaas med rörliga bilder, som när kommentatorn prata om nyförvärven innan start då säger puckot "ja det är ju lätt att komma ihåg när man läser innantill" dryga jävla linkan, sparka han också när vi endå är igång. Vem fan kämpar när han hälsar på i omklädningsrummet på hemma matcherna.

fantastiskt bra gjort att hitta så många sätt att inte sätta paucken.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.