Inlägg: 1318929
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RocknRolf2: Våra sk. "tongivande" spelare är inte för dåliga, dom har bara en total ovilja att kliva fram när dom behövs och dom är alldeles för bekväma med att sälla sig till den skara av spelare som helt enkelt inte kan bättre.
Ingen vill sticka ut...
Ingen vill sticka ut...
Sluta gorma Perra...