Inlägg: 1318993
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RED DEVILS: jag såg matchen
men DU SKREV
"mycket märklig att alla slutade spela OM DET NU VAR avvaktande utvisning."
alltså om det nu var avvaktade då var det väl inte märkligt alls du formulera dig fel.
skulle skrivit
"mycket märklig att alla slutade spela när inte domarn hade visat utvisning."
men DU SKREV
"mycket märklig att alla slutade spela OM DET NU VAR avvaktande utvisning."
alltså om det nu var avvaktade då var det väl inte märkligt alls du formulera dig fel.
skulle skrivit
"mycket märklig att alla slutade spela när inte domarn hade visat utvisning."
Jag skrev just det också att ingen arm var uppe på dommarn, utan timrå pratade till sig utvisningen.
Timrå stod ju och hade kafferep medans man hade pucken i laget, dommarn blåser inte förrän Brynäs tar i pucken. Eller? Men om det nu var avvaktande utan arm uppe så skulle dommarn så klart blåst av när brynäs spelaren tog i pucken.
Fan tänk själv!!!!