Smokey: Rykten säger att Bulla håller på att ta fram ett par där snabeln lite nonchalant kommer att dingla ur örngapet vi uppknäppning. Den taiwanesiska leverantören har dock problem att få fram rätt nyans till rätt pris så boxershortsen kommer troligtvis att gå i brunbeiget med inslag av rysk rodnad.
Edit: Produkten kommer endast att säljas i Red Eagles Shopen i Birsta mot uppvisande av ST-kortet.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Edit: Produkten kommer endast att säljas i Red Eagles Shopen i Birsta mot uppvisande av ST-kortet.
Redigerad kommentar