-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4964)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Skadeeländet - Byt ut Thord Johansson. Han har varit (o)ansvarig för fysen sedan hedenhöstid och han var inte bra då heller. Detta förklarar en del av att orken i 3:e tryter också.
Publiktappet - Vem vill du betala dyrt för att se på isen i E.on idag? Svar:ingen. Det är ingen som gör det lilla extra, som man som publik vill se. Ingen skön tackling, inga vassa slagskott i pp, inga spektakulära räddningar, inga dragningar, inte ens någon som jobbar så att man blir imponerad eller kan slå en öppnande passning.
Lagbygget är ett stort misslyckande! Eller åtminstone prestationerna av laget. Det är produkten som ska locka publik. Jag hatar att göra dåliga affärer, att betala dyrt för att se Timrå förlora hemma går bort. Sänk biljett priserna också.
Fortsättning följer...