erathoo: F-n, varför kan inte styf träffa mål...så j-la dåligt...
Inlägg: 1319638
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2010-12-11
Det är sååå många detaljer som är så jädra dåligt och slarvigt så det är inte sant....