Inlägg: 1320044
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ärligt hur många matcher har Timrå spelat bra i år, VF hemma, HV borta, SAIK hemma och sedan....Att man vunnit en del matcher beror mer på fru fortuna är bra spel.
Ersättaren till Corso och målvaktssituationen... Ta in Toskala på korttidskontrakt kanske..