micke: Och så är du Brynäsare. Var gick det snett?
Inlägg: 1320042
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: He he he.
Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.
Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.
Sv: Silly Season 10/11
Nu återstår det bara att se vilka fantastiska lösningar Timrå har tänkt med korttidskontrakten på Vinarn, Eriksson o Murley.
Ersättaren till Corso och målvaktssituationen... Ta in Toskala på korttidskontrakt kanske..
Ersättaren till Corso och målvaktssituationen... Ta in Toskala på korttidskontrakt kanske..