Laken: "Byron Ritchie står och tittar på puckjäveln bakom mål fast vi har sagt att det är en mot en och han har sin gubbe. Nej, han är puckkåt och inte mikrofonkåt, utan puckkåt"
"Anton Hedman får pucken på bladet och tror att han är på Tranebergs IP och spelar nån jävla julmatch"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Anton Hedman får pucken på bladet och tror att han är på Tranebergs IP och spelar nån jävla julmatch"
Jojo haha