Var in och kollade 4an . Det är 3 som gjort innlägg om TIK. Försökte även själv , men vart utsparkad var gång. Så i morgon skall jag pröva igen. Håll grytan kokande ! Utnötnings metoden kan funka ( c : Dessutom om man påtalar att Journalestik skall vara opartisk så kan de ju ta lite pesonligt. Ingen vill väll bli anklagad för att göra ett dåligt jobb. Som att visa Hästen som kom sist i VInnare istället
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Försökte även själv , men vart utsparkad var gång.
Så i morgon skall jag pröva igen.
Håll grytan kokande ! Utnötnings metoden kan funka ( c :
Dessutom om man påtalar att Journalestik skall vara opartisk
så kan de ju ta lite pesonligt. Ingen vill väll bli anklagad för att göra ett dåligt jobb. Som att visa Hästen som kom sist i VInnare istället