Skarin: Måste säga att jag tycker att det är sjukt missvisande att på något sätt antyda att sebbe och Lander drar det här laget på sina axlar. Så är ju inte fallet. I wish men dom har NÄSTAN lika stor del i det här debaclet som en klar majoritet av resterande lagmedlemmar.
Intressant dock att det är den, minst sagt, smädade Kim Hirschovits som toppar interna på 20 poäng.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Intressant dock att det är den, minst sagt, smädade Kim Hirschovits som toppar interna på 20 poäng.