1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321837

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Dom har mest hjärta. I övrigt håller jag med och förstår ditt resonemang.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Skarin: Dom visar mycket hjärta, det håller jag med om. För att lägga ribban lågt så anser jag att man kan förvänta sig mer av sebbe, speciellt i uppspelsfaserna, medan Landers defensiva insatser väger upp för hans offensiva...ja jag vet inte om man kan kalla det för "tillkortakommanden" egentligen.

En som jag önskar ska köra hela jävla vägen in i kaklet nu är Styf. Det märks att åren har tagit ut sin rätt men i det läge vi nu befinner oss i så behöver han vara ett elakt jävla monster resterande del av denna säsong. Han är den som kan visa att man faktiskt kan bidra med det man är bra på och det till 100% Handskarna ska vara i ansiktet på Davidsson hela tiden, en vässad kant på klubbladet ska vara på Joakim Lindströms hälsena varenda gång han står framför kassen. Hockey behöver inte vara vackert för att vara sexigt och Styf är en av dom som bör kliva fram och visa det nu.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer