Laken: Vad är det vita just nu? eller måste vi vänta tills efter jullovet, när linkan kommer hem solbränd och skall ut på värvar turne.
Inlägg: 1322190
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
RED DEVILS: J20's framgångar, att några skadade spelare är/kommer tillbaka, att Sebbe E verkar ha hittat formen igen.
Allt beror på hur man väljer att se det.
Allt beror på hur man väljer att se det.
Sv: Silly Season 10/11
RED DEVILS: Det vita just nu är att snart skall den vita (ljusa) snapsen sänkas till sillen ! Sedan kör vi igång igen med start mot Linköping borta, och förmodligen har 2-3 skadade spelare då hunnit bli redo för comeback! Nu firar vi jul sedan kör vi in i kaklet igen! Forza Timrå in med pucken, in med ballen !