Anders Eriksson är fö absolut inte oersättlig, tyckte han var seg och orörlig på grillorna. Däremot bra precision i första passet, men tror helt klart vi kan hitta en minst lika bra back om Linkan väljer att ersätta honom!
Finns det inget positivt att hitta i vårt eget lag kan vi ju gotta oss i andras motgångar istället
saxat från ett annat forum
"AIK hade tydligen ingen försäkring på MacNevin och hans skada blir mycket dyr för AIK som får betala full lön för en spelare dom inte kan använda på 4-5 månader. "
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.