Inlägg: 1322246
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
ÖstrandsNisse: de där kan nog vara en svår avvägning de . timrå har ju inte pengarna till att ha en bred trupp men samtidigt en bra spets . antingen så satsar man på ganska dyra etablerade spelare som förväntas vara riktigt bra och om alla är hela i ett slutspel så kan man vara med och tävla med dom stora . eller så har man en bred trupp med billigare spelare . är de inte lite så . timrå är ju en liten klubb
Varför är det så? Jag ifrågasätter starkt sportchefens tänk då han antagligen fått ett gäng pengar inför säsongen som aldrig räcker till fullt manskap. Vems fel är det?