Inlägg: 1322266
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Manderville:
Att Hynning är en besvikelse kommer ju inte som en överaskning då han var en katastrof i fjol redan!!!
Att Hynning är en besvikelse kommer ju inte som en överaskning då han var en katastrof i fjol redan!!!
Sv: Silly Season 10/11
Manderville: Då kan jag göra en kort lista på dem som verkligen tar ansvar o där kommer "Gabbe" som god 2:a.
Sv: Silly Season 10/11
Manderville: Klockren lista! Per-Erik tar en plats där snart om det inte sker något radikalt. Fast han har ju haft decimerad trupp så det är väl inte bara hans fel...
Sv: Silly Season 10/11
Manderville: ja gabbe har inte haft någon vidare säsong . ifjol var han dock riktigt bra och tog ett jävla ansvar
1 Hirschovits
2 Jokela
3 Kolan
4 Hynning
5 Gabbe