Inlägg: 1322302
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Raggaren Putte: Karaktären är det inget fel på hos Hallin. Jag tycker också han gör ett bra jobb men jag tror vi kan få samma jobb av billigare spelare och då kanske ha råd med två st, yngre förmågor som inte fått chansen i ES ännu, istället för som nu ha råd med en och därtill få en tunn trupp. Vi har ju uppenbarligen inte råd att nalla på spetsen och då får man skära i bredden istället.
Och om syftet är att frigöra pengar för att köpa kanonmat så måste Hallin ligga nära botten på listan av spelare lämpade för det. Hallin har varit ett utropstecken, om än inte helt överaskande med tanke på hans revanschlusta, och bör behållas. Vi behöver snarare fler som han än färre. Hynning däremot...