Inlägg: 1322307
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
T T: "Hynning vinner poängligan i slutspelet. Kom ihåg var ni läste det först."
Ska han byta klubb......
Ska han byta klubb......
Sv: Silly Season 10/11
T T: Du menar alltså att HV tänker köpa loss Hynning från oss och sätta han i första kedjan i slutspelet? :-P
Sv: Silly Season 10/11
T T: jaha . skönt med en positiv inställing . slutspel å grejer. de va inte i går man hörde de ordet
Manderville: Hynning hade väl ett optionsår, det var upp till honom att stanna eller lämna.
Hynning vinner poängligan i slutspelet. Kom ihåg var ni läste det först.
Redigerad kommentar