McFire: Det är inte som i modo då där man måste ge tillbaka lite av lönen när ekonomin är körd i botten?
Inlägg: 1322532
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Olle: Nej, inte som i Modo, där spelarna har så mycket hjärta för klubben att de väljer att stötta den på alla sätt. Att producera, ta fram, utveckla och även värva spelare som sedan känner så mycket för klubben att de sedan nästan med automatik återvänder för att spela och/eller ställa upp för klubben för andra sätt. Få förunnat. :)