Inlägg: 1322537
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Anders Eriksson är i alla fall den absolut fulaste människa jag någonsin skådat inom Timrå IK:s organisation. Skönt att slippa detta jävla missfoster. MoDo får gärna ta över. Tack och hej din korkade dumjävel...
Tycker du att jag har fel i det jag skrev förresten?