Var ska jag börja? Ni har en tränare som ingen annan ville ha, ni har förstört målvakter i tre raka säsonger och "hemvändarklubbens" högst avlönade spelare (kvalificerad gissning kanske) står endera utanför truppen, skrev på för mindre än en vecka sedan, alternativt är inte från orten längre.
Det är bara en sann cyklop som inte kan hitta fel i modo hockey och att på något sätt antyda att ni inte panikvärvar och knyter åt sig överbetalda spelare som resten av bottenlagen är bara trist att höra. Skillnaden är väl att ni gör det betydligt sämre eftersom ni investerar mer pengar än dom andra klubbarna men missar slutspel ändå
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Var ska jag börja? Ni har en tränare som ingen annan ville ha, ni har förstört målvakter i tre raka säsonger och "hemvändarklubbens" högst avlönade spelare (kvalificerad gissning kanske) står endera utanför truppen, skrev på för mindre än en vecka sedan, alternativt är inte från orten längre.
Det är bara en sann cyklop som inte kan hitta fel i modo hockey och att på något sätt antyda att ni inte panikvärvar och knyter åt sig överbetalda spelare som resten av bottenlagen är bara trist att höra. Skillnaden är väl att ni gör det betydligt sämre eftersom ni investerar mer pengar än dom andra klubbarna men missar slutspel ändå