ÖstrandsNisse: Ingenstans i artikeln står det att han ev ska spela här igen. Det är helt din egen tolkning. Att han ska infinna sig i Timrå igen efter ledigheten om han inte har hittat en ny klubb har jag tagit för givet.
Inlägg: 1322559
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
T T: Och du tolkar det jag skriver som f-n läser bibeln märker jag.
Jag menar, var i min text står det att han kommer spela i laget igen?
Jag menar, var i min text står det att han kommer spela i laget igen?