1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322618

Sv: Silly Season 10/11

RocknRolf2: Hela hösten har jag slagits av en sak. Saknar Linkan helt mediaträning? Borde inte det ingå på allra lägsta Steg-1-nivå? Fylleskandalens pressträff, fickpingsframträdandet vid Corso-träffen, händerna djupt nere i jeansen och ett frånvarande uppträde.
Frånvaro genomsyrar många av det uttalande man möts av i pressen.
Vi har inte hört något. Vi har inte kontaktat honom. Vi har ingen kortsiktig lösning i våra planer osv.
Linkan, nu är det dags att göra rätt för lönen!
Eller vill du gå till historien som Timrå IK;s FRÅNVARANDE sportchef?

"The missing Link"


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer