Det rammlar faktist in "Klagomål" på TV4 Forum & Chatt Hur än dom än gör ! Kan dom inte blunda. Skulle inte förvåna mig om Folkets röst i morgon i Hockey kväll UTGÅR. För dom är ju inte dummare än att dom förstår att det kommer att ringas och klaga. Keep it Up ! ( Se länk)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
TV4 Forum & Chatt
Hur än dom än gör ! Kan dom inte blunda.
Skulle inte förvåna mig om Folkets röst i morgon i Hockey kväll
UTGÅR. För dom är ju inte dummare än att dom förstår att det kommer att ringas och klaga.
Keep it Up !
( Se länk)