1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322648

Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Han behöver inte delta i något, bara vara på plats. Hemma hos familjen är det sista stället han ska vara på. Det är säkert trevligt för honom att få spendera lite tid med nära och kära men i min värld är det trevligare om vi spelar i elitserien nästa säsong.

Någonstans måste även han inse, när han presterar så bra men har så svårt att hitta någon som vill ha honom, att han inte är lika het på arbetsmarknaden som han är på planen. Sen är det ju det här med priset...i dagsläget verkar vi vara den enda klubben på hela jävla planeten som är villig att betala dom här summorna för honom. Det känns så där...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Men med Corso var det väl det som var problemet? Att ha honom här utanför isen. Så att ta hit honom och bara vara här tror jag är det sista de vill. Drömmen vore att ha honom på isen hela tiden.....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.