1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1322804

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Det sista har ni redan bevisat.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
spud: Du.. hade vi lika mycket pengar (på värvar fronten) som ni/er, skulle vi vara ett ännu bättre lag än er, för vi är ju bättre lag redan nu..än er eller hur?

Sv: Silly Season 10/11
spud: Måste vara tufft att vara Modoit i dessa dagar och se sitt lag fullständigt söndervärvas. Det är normalt inte roligt att sparka på den som ligger men nu är det ju Modo det handlar om så jag sällar mig till de skadegladas skara. Det är dessutom extra skönt när man kurar i den själsliga värmen som kommer sig av att hålla på ett framgångsrikt lag, en förening där trygghet och harmoni råder.

Faaan...jag kan inte sluta vara ironisk!!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer