spud: Måste vara tufft att vara Modoit i dessa dagar och se sitt lag fullständigt söndervärvas. Det är normalt inte roligt att sparka på den som ligger men nu är det ju Modo det handlar om så jag sällar mig till de skadegladas skara. Det är dessutom extra skönt när man kurar i den själsliga värmen som kommer sig av att hålla på ett framgångsrikt lag, en förening där trygghet och harmoni råder.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Faaan...jag kan inte sluta vara ironisk!!!1