Snoop: Dom var ju fan bort till sittplats och härjade t.om
Inlägg: 1323176
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Ja de är sjukt tråkigt, synd för alla som är där och som vill se på hockey och betalat.