mikenomad: Ja asså...nu vet ju inte jag meeen....är du fortfarande ironisk nu nomaden...? ;-)
Inlägg: 1323243
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Oj, sorry...glömde: "OBS! INTE ironi!"
Helt seriösa tankar från min sida mao...:)
Helt seriösa tankar från min sida mao...:)
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Jag har just smädat Modo och kvällspressen i bloggen. Läs och fröjdas :)