Pätr: Hahahaha! Det värsta är att de faktiskt kan lyckas. Fast de har ju sabbat två målvakter igen....
Inlägg: 1323248
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Visst kan det lyckats. Men av tradition gör det inte det, och jag tror att FBK och HV spelar final till våren.