T T: Tänker man efter så är det ju inga messis som är skadade, så bara för att folk kommer tillbaka så kommer det inte gå automatiskt bättre, jag är orolig.
Enda fördelen är att man kan rulla på fler och nöta, men det fattas endå något i detta lag och framförallt nu när inte ersättaren till corso ens kommit, om någon kommer överhuvudtaget dvs.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Enda fördelen är att man kan rulla på fler och nöta, men det fattas endå något i detta lag och framförallt nu när inte ersättaren till corso ens kommit, om någon kommer överhuvudtaget dvs.