Inlägg: 1323672
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Såhär i frälsartider så går man väl så smått och undrar ifall Peter Nordström är hel och tillgänglig för spel?
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Till skillnad från er ofrälse så älskar jag ALLT som har med Timrå att göra från Domustrappan till plywoodvelodromen! :-)
Sv: Silly Season 10/11
Hahl Bundy: Det har jag aldrig märkt. Det måste vara någon lukt som drivit längs Höga kusten ned från Husum eller Domsjö isåfall :-)
Redigerad kommentar
Jag tycker det stinker för jämnan jag.
Redigerad kommentar