Just nu kunde jag räkna till 13 inlägg i Forum & Chatt på 4an. Väldigt kloka dialoger. De var då väll f... om dom inte skall suga åt sig. Har även mailat Erika Strandells artikel till dom. Men räkna inte med någon "Folkets röst" i morgon på Hockey Kväll De törs nog inte ha med det.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
i Forum & Chatt på 4an.
Väldigt kloka dialoger. De var då väll f... om dom inte skall suga åt sig. Har även mailat Erika Strandells artikel till dom.
Men räkna inte med någon "Folkets röst" i morgon på Hockey Kväll
De törs nog inte ha med det.