Kvalserien here we come!!! Tack Linkan för detta lagbygge! Mycket bra!
Inlägg: 1323912
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Foyn: Avgå allt och alla...
Men vilken första kedja: Röymark-Larsson-Hallin
nä detta liknar kattpiss.
A.E stor härförare i modo med klart mest istid och mycket stabilt spel. vad har vi? jo sonntag och knäskador.
Men vilken första kedja: Röymark-Larsson-Hallin
nä detta liknar kattpiss.
A.E stor härförare i modo med klart mest istid och mycket stabilt spel. vad har vi? jo sonntag och knäskador.