Ambroo: Är det jobbigt när boa är stängt och åtgången vart lite större än planerat? Eller har du något sakligt du vill komma med?
Inlägg: 1324005
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
spud:
Du ska väl förihelvete inte mässa om sakligt. Ditt glashus ligger redan i ruiner.
Försvinn, kryp hem till modoboken, fast där är du ju inte heller önskvärd ditt äckliga jävla troll, det är ju därför du hänger här.
I en perfekt värld så skulle Tomten ha IP-bannat dig från HS.
Du ska väl förihelvete inte mässa om sakligt. Ditt glashus ligger redan i ruiner.
Försvinn, kryp hem till modoboken, fast där är du ju inte heller önskvärd ditt äckliga jävla troll, det är ju därför du hänger här.
I en perfekt värld så skulle Tomten ha IP-bannat dig från HS.