spud: Synd att du inte har några kompisar att gråta ut hos utan måste komma hit efter sjätte raka förlusten.
Inlägg: 1324019
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
El Maco: :) Vissa här inne har ju efterfrågat att jag ska skriva några inlägg efter modo förluster och inte bara efter MODO vinster, så till er kan jag bara önska att ni njuter nu!