Inlägg: 1324021
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Simmalugnt: Jag tror verkligen att många här inne tror att det ska gå att hota corso att träna med jlaget annars får han ingen lön.
Om du tror att det är det som allting handlar om så är du ÄNNU dummare än jag trodde.
Sköt du ditt så sköter vi vårt.
Och spela inte oskyldig, det du håller på med är högst medvetet.