Ambroo: Det som blir intressant är att se hur laget uppträder de två hemmamatcherna i veckan. Är det lika krampaktigt som tidigare lär inga nyförvärv i världen hjälpa det här laget utan då får vi förlita oss på att vi kan hitta tillbaka till ett bra bortaspel igen.
Det jag inte förstår är varför inte lokalmedia verkligen ställer TJ mot väggen. Vad hjälper enstaka intervjuer med Linkan då TJ är ytterst (enda?) ansvarig i den här föreningen? Det finns ju rätt mycket att ifrågasätta de senaste säsongerna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ambroo: Det som blir intressant är att se hur laget uppträder de två hemmamatcherna i veckan. Är det lika krampaktigt som tidigare lär inga nyförvärv i världen hjälpa det här laget utan då får vi förlita oss på att vi kan hitta tillbaka till ett bra bortaspel igen.
Det jag inte förstår är varför inte lokalmedia verkligen ställer TJ mot väggen. Vad hjälper enstaka intervjuer med Linkan då TJ är ytterst (enda?) ansvarig i den här föreningen? Det finns ju rätt mycket att ifrågasätta de senaste säsongerna.