Dream Team: Fast andra lag drabbas också, det är lätt att glömma det när fokus är så stenhårt riktat mot minsta TIK-skada från medias sida. Sen är vi ju med en redan tunn trupp väldigt känsliga för skador. Men AIK saknar f.n. 9 ordinarie spelare och både Luleå och HV har under säsongen varit väl så skadedrabbade, om inte värre, som oss....
Inlägg: 1324185
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
mikenomad: Så är det förstås. Skillnaden är ju då att vi redan har liten "reserv"..