-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
ÖstrandsNisse: Efter tre år med Challe trodde man ju inte att det kunde bli så mycket tråkigare att gå på hemmamatch, eller för den delen se bortamatch. Men efter att man andats viss framtidstro i början på serien så är vi nu åter där igen. Man åker ut till match nästintill tvångsmässigt istället för att åka ut för att det är kul att se Timrå. Nu kämpade man visserligen tappert igår men utan kunnande i laget för att hota framåt. Hur kommer det sig att random spelare i de allsvenska byggena Luleå och AIK lyckas producera framåt när vår tredje och fjärdeformation inte ens förmår att skapa en målchans på 60 minuter?
Jag skulle jubla om man började med publika löner i ES. Ser man på de andra lagens lagbyggen så får jag känslan av att vi är topp sex i lönekostnader utan att vara i närheten att prestera därefter.