Laken: Ja ja ja...whatever liksom. Jag är medveten om att jag inte är helt konstruktiv i mitt sätt att uttrycka mig f.n. Känns som att det kvittar, jag styr inte Timrå IK. Jag har i själva verket lika stor möjlighet att påverka där som jag har med vädret typ.
Så hur det hade sett ut om jag eller nån annan härinne styrt känns hyfsat ointressant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så hur det hade sett ut om jag eller nån annan härinne styrt känns hyfsat ointressant.