En sista rapport före kvällen ! I nu läget ser det ut att var ca 15-16 st som gjort inlägg där om uppmärksamheten. Enade vi står , söndrade vi falla. Men ge upp det gör vi inte ! Så gå in och leta upp (Överst ) Forum & Chatt Sök er neråt till TV sporten Ni hittar säkert.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I nu läget ser det ut att var ca 15-16 st som gjort inlägg där om uppmärksamheten.
Enade vi står , söndrade vi falla. Men ge upp det gör vi inte !
Så gå in och leta upp (Överst ) Forum & Chatt
Sök er neråt till TV sporten Ni hittar säkert.