Pär: Men Kolan var ändå ganska ok ikväll.
Inlägg: 1324881
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon: Jag tycker kolan har varit bra överlag. Problemet är bara att det inte är en sån typ av back vi behöver. Vi måste ha någon i pp som tar skott, som kan skjuta direktskott och som inte behöver 1-2 sekunder extra på sig. Det här har ju alla spelare insett att vi saknar, det är ju därför vi inte ens söker skott från blå i pp utan försöker spela runt.
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon: Ja tror att han prickade målet en gång! (Det är bra!)