liston: Jag håller med fullt ut att vi måste ha in spelare, men hur skulle Du göra om Du inte får pengar att handla för ? Råna banker ?
Inlägg: 1324913
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Nisse:
Kanske man ska bygga rätt från början med slantarna så slipper man den här skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara det att ta in en tredjemålis bredvid Åke är ju bra jobbat
Kanske man ska bygga rätt från början med slantarna så slipper man den här skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara det att ta in en tredjemålis bredvid Åke är ju bra jobbat