Inlägg: 1324933
Svarskommentarer
Min förhoppning är att det löser sig fort som sjutton med Corso. För pengarna köper vi in två riktiga snipers som vet var målet står. Nu måste vi hitta spelare som har sinne för att göra mål eftersom laget saknar såna karaktärer.
Sedan ska du veta att jag var en av de lyckligaste när man gjort klart med Perra. Jag har älskat den mannen sedan...jag minns inte när. Men när han nöter på, med samma typ av spel, trots att det misslyckas gång efter annan så börjar jag att tveka. Han skulle helt klart kunna formera om i femmorna mer ofta, för att få till en förändring. Men alltför ofta kör han på, på samma sätt. Dessutom tycks laget sakna förmågan att tända om/till i matcher som är på väg att glida ur händerna. Där har tränaren/tränarna ett stort ansvar.
Och naturligtvis är inte läget optimalt för vårt tränarpar. Skador i massor, spelare som får sparken. Men sånt tillhör också vardagen. Sånt har en tränare betalt för att hantera. Men visst, det finns enklare saker att reda ut.
Kommer ut period 2 som ett helt annat lag, och när man sedan får någon i baken så tappar man kämpalusten helt , likt ett korthus som faller ihop totalt.
Visst att man är kort om folk, och inte kan nöta på frenetiskt i 3 perioder, men f-n visa upp lite mer djävlar anamma och passion än vad man fick se idag!! Skrek mig uppriktigt hes på hur man åkte omkring som förlamade zoombies och inspekterade så att Fbk spelarna skötte sig på rätt sätt!
Fan värva nån elak tempamentsfull spelare nu som hatar att förlora!
Och lämna handväskorna hemma nästa gång tack!
The Palm: Ponera att vi hade haft 10 backpar och 16 forwards. Inte en skada. Hur hade det sett ut då? Vet någon det? Vet ens Perra det? Vad är egentligen hans intention?
Om några år kommer vi sitta i det här forumet och diskutera säsongen 10/11 och Per-Clas och vara konfunderade kring vad som egentligen hände? Perra har då helt försvunnit ur rampljuset och återgått till sitt civila arbete. Helgerna spenderar han i sin källare med furuväggar, FBK-vimplar och en rumstempererad Spendrups 33 cl av tyskt ursprung i handen. Nostalgiskt ser han tillbaks på en elittränarkarriär där han lurade alla att han var LEDAREN. Den där ledaren som kunde inspirera spelare till stordåd bara genom sin uppenbarelse. Men tiden kom ikapp honom. Folk började genomskåda bluffen.
Det kommer göras en film om Per-Erik Johnsson. Gör ingen annan den så ska jag göra den.
En förklaring till oss supportrar till varför laget skulle bli bättre utan honom. Kan det vara så illa att det var bara Perra som "inte gillade" Corso?