Inlägg: 1324953
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Laken: Du fick se både fastfrusna bildörrar och fastfrusna Timrå-backar med andra ord. Jag lider med dig....
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Laken:
Problemet är att det inte finns nån struktur i både pp och 5 mot 5. Ingen spelidé hur man ska spela utan det får bli som det blir!!!!
Problemet är att det inte finns nån struktur i både pp och 5 mot 5. Ingen spelidé hur man ska spela utan det får bli som det blir!!!!
Vi förlorar denna match i vårat USLA power-play. Så fantastiskt dåligt pp att det egentligen inte finns ord för det.
Jag tycker spelarna kämpar men med en total brist på självförtroende...
Vi skulle behöva få första målet! Eller ännu hellre en ledning med 2-3 mål så att vi får självförtroendet och energin tillbaka i laget.
Enda sättet att få tillbaka självförtroendet är att vinna matcher.
Enda sätter att vinna matcher är att kämpa ännu hådare.
Så enkelt är det.