1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324953

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Jag missade första perioden p.g.a. att bildörrarna frysit fast.
Vi förlorar denna match i vårat USLA power-play. Så fantastiskt dåligt pp att det egentligen inte finns ord för det.
Jag tycker spelarna kämpar men med en total brist på självförtroende...
Vi skulle behöva få första målet! Eller ännu hellre en ledning med 2-3 mål så att vi får självförtroendet och energin tillbaka i laget.

Enda sättet att få tillbaka självförtroendet är att vinna matcher.
Enda sätter att vinna matcher är att kämpa ännu hådare.

Så enkelt är det.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Laken: Du fick se både fastfrusna bildörrar och fastfrusna Timrå-backar med andra ord. Jag lider med dig....

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Laken:

Problemet är att det inte finns nån struktur i både pp och 5 mot 5. Ingen spelidé hur man ska spela utan det får bli som det blir!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.