1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 132607

Sv: ...där solen aldrig ler...
bobbe: seriöst, med AIK spelandes derbyn i allsvenskan och Västerås konkursat om än återuppståndna så får väl ändå LHC ses som favoriter till att vinna årets dumstrut i elitserien? Fem kontrakterade femmor, eller vad är det, men ändå nästan inga centrar. Mängder av spelare som nyligen plockats med utbildningsbidrag som följd som sätts ut i Nyköping. Och som väl fortfarande har lön på nåt sätt från Cluben va?

Timrås fjolår var sopigt på en jäkla massa vis men det var mer fattigt, inte fnattigt. Qi gong har fått varumärket förstört som träningsform i Medelpad i alla fall. Och vår kanadensiska målvakt gjuten i hårdplast lät som ett skämt när han kom från skotska ligan. Tyvärr var det inte så roligt för oss själva med facit i hand. Men brevskrivarcluben var rätt festlig den med redan i fjol.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.