Timrå Icon: Ja, han pratar ju tyska i filmen; "yippie kay ye motherfucker"..
Inlägg: 1326129
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja det är någon form av västtysk lokal dialekt. Tror det betyder ungefär; nu ska du få Challe ;-)